Katten Kwebbels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Katten Kwebbels

Een forum voor echte katten liefhebbers, dus meld je aan en klets gezellig mee!


2 plaatsers

    Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan??

    Enquête

    Vind u dat een kat naar buiten hoort te gaan??

    [ 0 ]
    Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan?? Bar_left0%Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan?? Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan?? Bar_left50%Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan?? Bar_right [50%] 
    [ 1 ]
    Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan?? Bar_left50%Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan?? Bar_right [50%] 

    Totaal aantal stemmen: 2
    Admin
    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 34
    Join date : 05-04-09
    Leeftijd : 41
    Woonplaats : Moordrecht

    Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan?? Empty Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan??

    Bericht  Admin zo apr 05, 2009 3:38 pm

    Question Question Ligt uw antwoord toe!
    Kattenhuis
    Kattenhuis
    Beginner
    Beginner


    Aantal berichten : 16
    Join date : 05-04-09

    Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan?? Empty Re: Vind u dat een een kat naar buiten hoort tegaan??

    Bericht  Kattenhuis za apr 11, 2009 8:28 am

    Ik heb voor anders gekozen.

    Het ligt er aan waar en hoe je woont.

    Ik woon zelf in een bovenwoning aan een weg waar behoorlijk veel verkeer pver langs komt. Ik heb dus katten die binnenblijven.
    Ik heb geen eigen tuin, dus als ik ze naar buiten zou laten zitten ze alrijd in de tuin van buren, en ze komen behoorlijk veel verkeer tegen.

    Toen ik nog bij m'n ouders woonde hadden we katten die wel naar buiten mochten. We woonden toen op het platteland in een woonboerderijtje aan het onverhard landweggetje. Daar hadden de katten veel ruimte en konden ze door weilanden struinen en door land met hoog gras.

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 13, 2024 5:39 pm